Hyundai i20: Brandstofdampafzuigsysteem

Het brandstofdampafzuigsysteem is ontworpen om te voorkomen dat brandstofdampen in de atmosfeer terechtkomen.

Reservoir

De brandstofdampen die vrijkomen in de brandstoftank worden geabsorbeerd en opgeslagen in een reservoir. Als de motor draait worden de opgeslagen brandstofdampen via de magneetklep dampafvoer naar het inlaatsysteem gevoerd.

Magneetklep dampafvoer (PCSV - Purge Control Solenoid valve)

De magneetklep dampafvoer wordt aangestuurd door de motor-ECU; als de koelvloeistoftemperatuur laag is bij stationair draaien, is de PCSV gesloten en wordt de verdampte brandstof niet naar de motor toegevoerd.

Als de motor op bedrijfstemperatuur is, wordt tijdens normaal rijden de verdampte brandstof via de geopende PCSV naar de motor gevoerd.

    Emissieregelsysteem

    Op het emissieregelsysteem van uw auto is een aangepaste garantieregeling van toepassing. Raadpleeg de garantieinformatie in het onderhoudsboekje voor meer informatie. Uw auto is uitgerust met ...

    Emissieregelsysteem

    Het emissieregelsysteem is een uiterst effectief systeem dat de uitstoot van schadelijke stoffen tot een minimum beperkt zonder dat dit ten koste gaat van de prestaties. Aanpassingen aan de aut ...

    Zie ook:

    Hyundai i20. Informatie - UCD's Gebruiken
    (indien van toepassing) Dit apparaat is zo gemaakt dat liet compatibel is met software met de volgende logo's. Maak CD's niet schoon met chemische oplossingen, zoals sprays voor LP's, an ...

    Hyundai i20. Koelvloeistof
    Het hogedruk-koelsysteem is voorzien van een reservoir dat gevuld is met een koelvloeistof die ook voldoende bescherming biedt tegen bevriezing. Het reservoir is in de fabriek gevuld. Controle ...

    Modellen:

    Alle rechten voorbehouden. © | compacteklasse.nl 2022 - 2023