Hyundai i20: Brandstofdampafzuigsysteem
Het brandstofdampafzuigsysteem is ontworpen om te voorkomen dat brandstofdampen in de atmosfeer terechtkomen.
Reservoir
De brandstofdampen die vrijkomen in de brandstoftank worden geabsorbeerd en opgeslagen in een reservoir. Als de motor draait worden de opgeslagen brandstofdampen via de magneetklep dampafvoer naar het inlaatsysteem gevoerd.
Magneetklep dampafvoer (PCSV - Purge Control Solenoid valve)
De magneetklep dampafvoer wordt aangestuurd door de motor-ECU; als de koelvloeistoftemperatuur laag is bij stationair draaien, is de PCSV gesloten en wordt de verdampte brandstof niet naar de motor toegevoerd.
Als de motor op bedrijfstemperatuur is, wordt tijdens normaal rijden de verdampte brandstof via de geopende PCSV naar de motor gevoerd.
Emissieregelsysteem
Op het emissieregelsysteem van uw auto is een aangepaste garantieregeling van toepassing. Raadpleeg de garantieinformatie in het onderhoudsboekje voor meer informatie. Uw auto is uitgerust met ...
Emissieregelsysteem
Het emissieregelsysteem is een uiterst effectief systeem dat de uitstoot van schadelijke stoffen tot een minimum beperkt zonder dat dit ten koste gaat van de prestaties. Aanpassingen aan de aut ...
Zie ook:
Hyundai i20. Informatie
- UCD's Gebruiken
(indien van toepassing)
Dit apparaat is zo gemaakt dat liet
compatibel is met software met de
volgende logo's.
Maak CD's niet schoon met chemische
oplossingen, zoals sprays voor
LP's, an ...
Hyundai i20. Koelvloeistof
Het hogedruk-koelsysteem is voorzien
van een reservoir dat gevuld is
met een koelvloeistof die ook voldoende
bescherming biedt tegen
bevriezing. Het reservoir is in de fabriek
gevuld.
Controle ...