Peugeot 208: AdBlue (BlueHDi-motoren)

AdBlue (BlueHDimotoren)

Om het milieu zo min mogelijk te belasten en om aan de nieuwe Euro 6-norm te voldoen, heeft PEUGEOT ervoor gekozen zijn auto's met dieselmotor te voorzien van een systeem waarbij het roetfilter (FAP) wordt gecombineerd met een SCR-systeem (Selective Catalytic Reduction) voor de behandeling van de uitlaatgassen. Dit systeem heeft geen negatief effect op de prestaties of het brandstofverbruik.

Automatische transmissie

De transmissie is onderhoudsvrij (olie verversen niet noodzakelijk). Remblokken De slijtage van de remblokken is sterk afhankelijk van de rijstijl, vooral bij stadsverkeer en veel korte ritten. ...

SCR-systeem

Met behulp van AdBlue, een vloeistof die ureum bevat, kan een katalysator tot 85% stikstofoxide (NOx) omzetten in stikstof en water (niet schadelijk voor de gezondheid en het milieu). De AdBlue b ...

Zie ook:

Peugeot 208. Automatische bediening
(volgens uitvoering) Openen Duw de schakelaar voorbij het zware punt: zodra u de schakelaar loslaat wordt de ruit volledig geopend. Bedien de schakelaar opnieuw om het openen of sluiten te s ...

Seat Ibiza. Dieselbrandstof
Let op de informatie aan de binnenzijde van de tankklep. Geadviseerd wordt om diesel te gebruiken die voldoet aan de Europese norm EN 590. Mocht u niet beschikken over diesel die voldoet aan ...

Modellen:

Alle rechten voorbehouden. © | compacteklasse.nl 2022 - 2024